Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lancia YPSILON (843_) 1.3 D Multijet (843.AXH1A, 843.AXE1A) (2007.05-2011.12) 105km » 66.3192 lauber
wybrany samochód: 
Lancia Ypsilon (843_) 1.3 D Multijet (843.axh1a, 843.axe1a) (2007.05-2011.12) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.3192 LAUBER

773.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.3192

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Długość całkowita [mm]1295
Dla producentów przekładni kierowniczychHSG129A DPH
Długość przegub aksialny [mm]14
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej36
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej75
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej16,5
Rozmiar gwintu 1M16x1,5
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321168552
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.3192 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN C-CROSSER, MITSUBISHI LANCER VII, LANCER VIII, MIRAGE / SPACE STAR VI, OUTLANDER I 1.2-3.0 06.00-
numery OEM:
CITROËN      4001 69
MITSUBISHI      4410A026
MITSUBISHI      4410A300
PEUGEOT      4000 YH
GREAT WALL      CI9042

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.3192 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.