Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot BOXER Platforma / podwozie (244) 2.8 HDi 4x4 (2002.04-???) 128km » 66.3443 lauber
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Platforma / Podwozie (244) 2.8 Hdi 4x4 (2002.04-???) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (bez czujnika) 66.3443 LAUBER

901.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.3443

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Gwarancja2 lata gwarancji
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksialnyF16x1,5
EAN5901321695720
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (bez czujnika) 66.3443 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, bez czujnika) pasuje do: CITROEN C4 GRAND PICASSO I, C4 PICASSO I 1.6-2.0D 10.06-12.13
numery OEM:
CITROËN      16 636 524 80
CITROËN      1617934280
CITROËN      4000 SJ
CITROËN      4000 SW
CITROËN      4001 71
CITROËN      4001 72
CITROËN      4001 HC
CITROËN      4001.HA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (bez czujnika) 66.3443 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.