Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo S90 II (234) T5 Drive-E Polestar (2016.03-???) 261km » 66.4008 lauber
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) T5 Drive-e Polestar (2016.03-???) 261km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.4008 LAUBER

1,019.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.4008

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Gwarancja2 lata gwarancji
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14x1,5
Długość całkowita [mm]1190
EAN5901321062386
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.4008 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, z czujnikiem) pasuje do: KIA SORENTO I 2.4-3.5 08.02-12.11
numery OEM:
KIA      57710 3E010
KIA      57710 3E011
KIA      577103E010
KIA      577103E011
GREAT WALL      KI9008

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.4008 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.4008 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.