Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 TD (1992.08-1996.06) 95km » 66.5225 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 40-55 I Platforma / Podwozie (293-909) 2.4 Td (1992.08-1996.06) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5225 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

66.5225

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1295
EAN5901321034086
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5225 LAUBER

Koszt kaucji: 393.60 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, OPEL ANTARA A 2.0D-3.2 06.06-
numery OEM:
OPEL      04808602
OPEL      48 08 602
OPEL      48 17 547
OPEL      4818671
OPEL      4818783
OPEL      94567347
OPEL      95026283
OPEL      95488648
OPEL      95488651
OPEL      95954754
OPEL      96026280
OPEL      96026283
OPEL      96626521
GREAT WALL      OP9033
GREAT WALL      OP9034

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5225 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.