Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Lamborghini AVENTADOR targa 6.5 LP 770-4 SVJ AWD (2019.03-???) 770km » 66.5637 lauber
wybrany samochód: 
Lamborghini Aventador Targa 6.5 Lp 770-4 Svj Awd (2019.03-???) 770km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5637 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

66.5637

producent:

LAUBER


Uwaga! Produkt kaucjonowany, objęty systemem wymiany firmy Lauber.
Więcej informacji udzieli obsluga sklepu.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5637 LAUBER

Koszt kaucji: 184.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, PASSAT B7 1.9D-3.2 04.03-08.24
numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H1422061HX
VOLKSWAGEN      7H1422061J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.5637 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.