Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 1.6 16V (CB4A) (1992.06-1996.12) 113km » 66.8807 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 1.6 16v (cb4a) (1992.06-1996.12) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.8807 LAUBER

698.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.8807

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczychSAG
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321062720
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.8807 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DAEWOO LEGANZA 2.0/2.2 06.97-04.04
numery OEM:
DAEWOO      96 253 838
DAEWOO      96205807
DAEWOO      96253838
GREAT WALL      DW9002
zamienniki:
51575
brak
SPIDAN
11-0808
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.8807 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.