Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel OMEGA B (V94) 2.2 DTI 16V (F69, M69, P69) (2000.09-2003.07) 110km » 66.8813 lauber
wybrany samochód: 
Opel Omega B (v94) 2.2 Dti 16v (f69, M69, P69) (2000.09-2003.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.8813 LAUBER

66.8813 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.8813
Przekładnia kierownicza 66.8813
66.8813
lauber 66.8813 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 66.8813 lauber
783.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.8813

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaTRW
Technika połączeńklin
Wymiar gwintuM14 x 1,5
Gwintowana złączkaM16x1.5 / M18x1.5
Długość całkowita [mm]1223
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Przestrzegać danych technicznych
Średnica mocowania [mm]13,5
Długość zewnętrzna [mm]194
Długość przyłącza [mm]41
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]45
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.bez zazębienia
Ograniczenia producentaTRW
Technika połączeńklin
Wymiar gwintuM14 x 1,5
Gwintowana złączkaM16x1.5 / M18x1.5
Długość całkowita [mm]1223
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Przestrzegać danych technicznych
Średnica mocowania [mm]13,5
Długość zewnętrzna [mm]194
Długość przyłącza [mm]41
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]45
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.bez zazębienia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.8813 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.4-2.0 01.96-08.08
numery OEM:
RENAULT      7700429502
RENAULT      7700429506
RENAULT      7700433723
RENAULT      7700433725
RENAULT      7701469267
RENAULT      7701471882
RENAULT      7701471908
RENAULT      7701472082
RENAULT      7711134219
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.8813 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.8813 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.