Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 2.0 Type-R (EP3) (2001.09-2005.09) 200km » 66.9023 lauber
wybrany samochód: 
Honda Civic Vii Hatchback (eu, Ep, Ev) 2.0 Type-r (ep3) (2001.09-2005.09) 200km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9023 LAUBER

622.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.9023

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaPSA
Technika połączeńLeitung geschraubt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez cylindra roboczego, wspomaganie układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]1167
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.O przekroju kwadratowym
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej40
Długość przegub aksialny [mm]276
Rodzaj gwintu przegub aksialnyGwint wewn.
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14x1,5
Średnica punktów mocowania [mm]10
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321063055
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9023 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN 1.1-2.0D 06.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      4000 AA
CITROËN      4000 AK
CITROËN      4000 CN
CITROËN      4000AA
CITROËN      4000CN
CITROËN      4000V2
CITROËN      4000V8
CITROËN      98 019 630 80
PEUGEOT      4000 AA
PEUGEOT      98 019 630 80
GREAT WALL      CI9006
GREAT WALL      CI9023
GREAT WALL      CI9039

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9023 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.