Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 quattro (1995.07-1998.11) 230km » 66.9184 lauber
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 3.7 Quattro (1995.07-1998.11) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9184 LAUBER

993.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.9184

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Dla producentów przekładni kierowniczychKOYO/SMI
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321030569
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9184 LAUBER

Koszt kaucji: 509.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: RENAULT ESPACE IV 1.9D-3.5 11.02-
numery OEM:
RENAULT      49 00 145 76R
RENAULT      69 00 000 253
RENAULT      82 00 096 712
RENAULT      82 00 456 384
RENAULT      82 00 706 732
RENAULT      82 00 891 245
GREAT WALL      RE9047

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9184 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.