Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën ZX Break (N2) 1.9 TD (1993.10-1997.10) 90km » 66.9198 lauber
wybrany samochód: 
Citroën Zx Break (n2) 1.9 Td (1993.10-1997.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9198 LAUBER

883.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9198

dostawca:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczychMANDO
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczychMANDO
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM14
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9198 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HYUNDAI H-1, H-1 / STAREX, H-1 CARGO, H-1 TRAVEL 2.4/2.5D 06.97-
numery OEM:
HYUNDAI      57700-4A001
HYUNDAI      57700-4A600
HYUNDAI      57700-4A650
GREAT WALL      HY9005

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9198 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9198 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.