Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën BERLINGO Furgon/minivan (B9) 1.6 VTi 120 (2009.11-???) 120km » 66.9489 lauber
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo Furgon/minivan (b9) 1.6 Vti 120 (2009.11-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (bez czujnika) 66.9489 LAUBER

900.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.9489

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazduDla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Wyposażenie pojazduDla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy kolumnie
Długość [mm]627
Przestrzegaj danych technicznych
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1205
EAN5901321668649
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (bez czujnika) 66.9489 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, bez czujnika) pasuje do: SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, TOLEDO IV, SKODA RAPID, VW POLO V 1.2-2.0D 03.08-05.22
numery OEM:
SEAT      6R1 423 055 K
SEAT      6R1 423 055 KX
SKODA      6R1 423 055 K
SKODA      6R1 423 055 KX
VAG      6R1 423 051AA
VAG      6R1423051
VAG      6R1423055KX
GREAT WALL      AU9023

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (bez czujnika) 66.9489 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.