Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Piaggio PORTER Platforma / podwozie 1.3 (2011.01-???) 72km » 66.9927 lauber
wybrany samochód: 
Piaggio Porter Platforma / Podwozie 1.3 (2011.01-???) 72km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9927 LAUBER

66.9927 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
1,010.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.9927

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaZF
EAN5901321063758
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9927 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, AVENSIS VERSO, COROLLA, COROLLA VERSO 1.4-2.4 01.01-03.09
numery OEM:
TOYOTA      44200-13030
TOYOTA      4420044150
TOYOTA      4420044250
TOYOTA      44250 05080
TOYOTA      44250 05081
TOYOTA      44250 05082
TOYOTA      44250 05120
TOYOTA      44250-0F020
TOYOTA      44250-13030
TOYOTA      4425005080
TOYOTA      4425005081
GREAT WALL      TY9013
GREAT WALL      TY9027
GREAT WALL      TY9046

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9927 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.