Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.9931 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9931 LAUBER

902.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9931

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Wyposażenie pojazduDla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321063772
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9931 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (C209), E (W211) 1.8-6.2 05.00-12.15

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9931 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9931 producenta LAUBER

MERCEDES-BENZ

2034601300, 2034603500, 203460130080, A2034601300, A203460130080, A2034603500

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      203 460 13 00
MERCEDES-BENZ      203 460 13 00 80
MERCEDES-BENZ      203 460 35 00
MERCEDES-BENZ      2034601300
MERCEDES-BENZ      2034603500
MERCEDES-BENZ      A 203 460 13 00
MERCEDES-BENZ      A 203 460 13 00 80
MERCEDES-BENZ      A 203 460 35 00
GREAT WALL      ME9031

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9931 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9931 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.