Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Toyota SEQUOIA (_K3_, _K4_) 4.7 (UCK35_, UCK35L) (2000.09-2007.10) 238km » 66.9983 lauber
wybrany samochód: 
Toyota Sequoia (_k3_, _k4_) 4.7 (uck35_, Uck35l) (2000.09-2007.10) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9983 LAUBER

1,168.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9983

producent:

LAUBER

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Tryb pracyHydrauliczny
Układ kierowniczyBez końcówki drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazduDla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9983 LAUBER

Koszt kaucji: 553.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S204), C (W204) 1.8-3.5 01.07-08.14
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 460 10 00
MERCEDES-BENZ      204 460 45 00
MERCEDES-BENZ      204 460 55 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 10 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 45 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 55 00
GREAT WALL      ME9048

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9983 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9983 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.