Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Piaggio ZIP Zip 50 Base Pigemetato (1999.01-2000.12) 4km » 66.9984 lauber
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip 50 Base Pigemetato (1999.01-2000.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.9984 LAUBER

66.9984 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.9984
Przekładnia kierownicza 66.9984
66.9984
lauber 66.9984 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 66.9984 lauber
1,164.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9984

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaTRW
Technika połączeńklin
Długość [mm]1344,4
Długość całkowita [mm]1344,4
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Przestrzegać danych technicznych
Liczba otworów do mocowania2
Rozstaw śrub mocujących [mm]434
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]80
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.bez zazębienia

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.9984 LAUBER

Koszt kaucji: 396.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL MERIVA B 1.3D-1.7D 06.10-03.17
numery OEM:
OPEL      900079
OPEL      900731
OPEL      95507295
OPEL      95516744
VAUXHALL      9 00 079
VAUXHALL      9 00 731
VAUXHALL      95507295
VAUXHALL      95516744
zamienniki:
5942433
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.9984 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.9984 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.