Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.9986 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9986 LAUBER

1,459.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.9986

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaTRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]1164
Rozstaw srub mocujących265
Liczba otworów do mocowania2
Przestrzegaj danych technicznych
EAN5901321448494
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9986 LAUBER

Koszt kaucji: 509.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S212), E (W212) 2.0/2.0CNG/3.0D 11.09-12.16

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9986 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9986 producenta LAUBER

MERCEDES-BENZ

2124603200, 2124603400, 2124603700, A2124603200, A2124603700

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      212 460 32 00
MERCEDES-BENZ      212 460 34 00
MERCEDES-BENZ      212 460 37 00
MERCEDES-BENZ      A 212 460 32 00
MERCEDES-BENZ      A 212 460 37 00

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9986 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9986 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.