Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 69.0319 lauber

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0319 LAUBER

341.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

69.0319

producent:

LAUBER

Tryb pracyManualny
Gwint wewnętrzny [mm]M12 x 1.5mm MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321065097
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0319 LAUBER

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny pasuje do: FIAT PUNTO; LANCIA Y, Y10 1.1-1.7D 09.93-03.12
numery OEM:
FIAT      7 790 277
FIAT      7 797 607
FIAT      7790277
FIAT      7797607
GREAT WALL      FI4111
GREAT WALL      FI4112
zamienniki:
51975
brak
SPIDAN
14-0481
brak
ELSTOCK
14-0506
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0319 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.