Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda SH SH 150 i (KF13) (2013.01-???) 15km » 69.0505 lauber
wybrany samochód: 
Honda Sh Sh 150 I (kf13) (2013.01-???) 15km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0505 LAUBER

69.0505 Przekładnia kierownicza bez wspomagania LAUBER
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.0505

producent:

LAUBER

Tryb pracyManualny
Gwint wewnętrzny [mm]1/2" UNF MALE
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321065547
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0505 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA 1.0-1.8D 01.89-11.08
numery OEM:
FORD USA      10 283 88
FORD USA      10 283 99
FORD USA      10 380 14
FORD USA      10 380 16
FORD USA      50 226 33
FORD USA      5026742
FORD USA      5026744
FORD USA      5028902
FORD USA      6 163 015
FORD USA      6 555 477
FORD USA      6 708 565
FORD USA      7 038 517
FORD USA      89FB 3503 CA
FORD USA      93FB-3503-AA
FORD USA      97KB-3503-AA
FORD USA      97KB-3503-BA
FORD USA      F7RC-3503-AA
FORD USA      F7RC-3503-BA
FORD USA      R89FB-3503-CA
FORD USA      R92FB 3503 AA
FORD USA      R92FB-3503-CA
FORD USA      R93FB-3503-AA
GREAT WALL      FO4021
GREAT WALL      FO4021/N
zamienniki:
51790
brak
SPIDAN
51927
brak
SPIDAN
14-0498
brak
ELSTOCK
14-0501R
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0505 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.0505 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.