Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Honda SA SA 50 Vision (AF29) (1985.01-1995.12) 3km » 69.1020 lauber
wybrany samochód: 
Honda Sa Sa 50 Vision (af29) (1985.01-1995.12) 3km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.1020 LAUBER

285.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.1020

producent:

LAUBER

Tryb pracyManualny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wyposażenie pojazduDla pojazdów bez wspomagania kierowaniem
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN1600002660616
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.1020 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO 1.0ALK-1.6ALK 09.04-
numery OEM:
DACIA      6001547612
DACIA      8200720882
DACIA      8200802927
DACIA      9600001364
GREAT WALL      RE4054

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.1020 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.1020 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.