Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 (1991.01-1992.12) 330km » 69.9015 lauber
wybrany samochód: 
Aston Martin Virage Vantage 5.3 (1991.01-1992.12) 330km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9015 LAUBER

69.9015 Przekładnia kierownicza bez wspomagania LAUBER
184.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.9015

producent:

LAUBER

Tryb pracyManualny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321066704
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9015 LAUBER

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: FIAT PALIO, SIENA 1.0-1.9D 04.96-
numery OEM:
FIAT      824 91036
FIAT      824 91037
FIAT      82491036
FIAT      82491037
GREAT WALL      FI4115
zamienniki:
52281
brak
SPIDAN

Zastosowanie Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9015 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza bez wspomagania 69.9015 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.