Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi COLT VI (Z3_A, Z2_A) 1.5 Ralliart R (2010.02-2012.06) 180km » 69.9592 lauber
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Vi (z3_a, Z2_a) 1.5 Ralliart R (2010.02-2012.06) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 69.9592 LAUBER

69.9592 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 69.9592
Przekładnia kierownicza 69.9592
69.9592
lauber 69.9592 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 69.9592 lauber
301.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.9592

producent:

LAUBER

Tryb pracymanualny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 69.9592 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania manualny (nowy) pasuje do: OPEL MERIVA A 1.3D-1.8 05.03-05.10
numery OEM:
OPEL      5900230
OPEL      5900306
OPEL      5900308
OPEL      900018
OPEL      900028
PEUGEOT      1608722280

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 69.9592 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 69.9592 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.