Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Daihatsu CHARADE III (G100, G101, G102) 1.3 i 4WD (G102) (1988.06-1993.01) 90km » 69.9595 lauber
wybrany samochód: 
Daihatsu Charade Iii (g100, G101, G102) 1.3 I 4wd (g102) (1988.06-1993.01) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 69.9595 LAUBER

69.9595 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 69.9595
473.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

69.9595

producent:

LAUBER

Długość całkowita [mm]1215
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 69.9595 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania hydrauliczny (nowy) pasuje do: VW POLO, POLO V 1.0-1.8 01.14-10.17
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6C1 423 057 P
VOLKSWAGEN      6C1 423 058 E
VOLKSWAGEN      6C1 423 058 EX
VOLKSWAGEN      6C1423057R
VAG      6C1423057P
VAG      6C1423057R

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 69.9595 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 69.9595 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.