Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 kabriolet (8F7) 3.0 TDI quattro (2009.03-2012.03) 240km » 77.0849 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 3.0 Tdi Quattro (2009.03-2012.03) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.0849 LAUBER

156.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.0849

producent:

LAUBER

System hamulcowyAKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra35
Średnica tłoka [mm]35
EAN5901321073191
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.0849 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MAZDA 323 F VI, 323 S VI, 626 V, E, PREMACY 1.3-2.0D 05.97-03.05
numery OEM:
MAZDA      GE7C 26 61XA
MAZDA      GE7C 26 61XB
MAZDA      GE7C 26 980C
MAZDA      GEZC 26 98ZA
MAZDA      GFYP 26 98Z
MAZDA      GG5B 26 980A
MAZDA      GG5B 26 980B
GREAT WALL      MZ6144
zamienniki:
LC7468
brak
DELPHI
0 986 47B 074
brak
BOSCH
1301213272
brak
SBS
F 49 065
brak
BREMBO
370.4.50024
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.0849 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu