Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 Hybrid (Mild Hybrid) AllGrip (A2L412) (2020.06-???) 83km » 77.1385 lauber
wybrany samochód: 
Suzuki Swift V (az) 1.2 Hybrid (mild Hybrid) Allgrip (a2l412) (2020.06-???) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.1385 LAUBER

77.1385 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.1385
Zacisk hamulcowy 77.1385
77.1385
184.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1385

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12,7
MateriałŻeliwo
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyATE
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.1385 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR, CORSA B 1.0-1.7D 09.87-01.05
numery OEM:
OPEL      542246
OPEL      90421745
zamienniki:
0 986 471 896
brak
BOSCH
SCA6149
brak
SASIC
13012136198
brak
SBS
F 59 087
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.1385 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.