Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » FCL692294 ferodo

Zacisk hamulca, PREMIER FCL692294 FERODO

FCL692294 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

FCL692294

producent:

FERODO

Ciężar [kg] 2
Typ tarczy hamulcowej pełny
Liczba cylindrów 1
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 13
Średnica 1 [mm] 48
Materiał Stal
średnica zewnętrzna [mm] 48
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Rozmiar gwintu 1 M8X1,25
Rozstaw śrub mocujących [mm] 76
parzyste numery artykułów FCL692293
Długość opakowania [cm] 19,5
Szerokość opakowania [cm] 15,3
Wysokość opakowania [cm] 12
nr EAN 4044197818747

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL692294 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA A, CORSA A TR 1.0-1.7D 09.82-01.05
numery OEM:
OPEL      542246
OPEL      90421745
VAUXHALL      90421745
CHEVROLET      90421745
zamienniki:

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL692294 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.