Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TDI quattro (2013.09-2015.12) 190km » 77.1417 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tdi Quattro (2013.09-2015.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1417 LAUBER

116.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1417

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra52
Średnica tłoka [mm]52
EAN5901321076307
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1417 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H 1.2-2.0D 08.94-10.10
numery OEM:
OPEL      5 42 290
OPEL      55 42 062
OPEL      55 42 063
OPEL      55 42 454
OPEL      90544003
OPEL      93 184 518
OPEL      93173240
VAUXHALL      90 544 003
VAUXHALL      93 173 240
VAUXHALL      93 184 518
GREAT WALL      OP6040

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1417 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu