Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda NSS NSS 125 Forza (JF60) (2015.01-???) 15km » 77.1967 lauber
wybrany samochód: 
Honda Nss Nss 125 Forza (jf60) (2015.01-???) 15km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1967 LAUBER

320.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.1967

producent:

LAUBER

System hamulcowyTOYOTA
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra51
Średnica tłoka [mm]51
EAN5901321078981
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1967 LAUBER

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: TOYOTA COROLLA, PASEO, SPRINTER CARIB, TERCEL 1.3-1.8D 05.87-06.02
numery OEM:
TOYOTA      47730 12 310
TOYOTA      47730 12 320
TOYOTA      47730 12 350
TOYOTA      47730 12 410
zamienniki:
0 986 47B 089
brak
BOSCH
1301214566
brak
SBS
F 83 051
brak
BREMBO
9011152
brak
REMSA
83-0303
brak
ELSTOCK
83-0307
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.1967 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu