Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Hyundai i30 FASTBACK (PDE, PDEN) 2.0 N (2017.07-???) 275km » 77.2253 lauber
wybrany samochód: 
Hyundai I30 Fastback (pde, Pden) 2.0 N (2017.07-???) 275km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 LAUBER

111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2253

producent:

LAUBER

Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Gwarancja2 lata gwarancji
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
System hamulcowyGIRLING
Średnica tłoka [mm]54
Grubość tarczy hamulcowej [mm]13
EAN5901321080762
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, 80 B3, 80 B4, A4 B6, A7, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, TOLEDO I 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      1A8 615 123
AUDI      443 615 124
AUDI      893 615 123
AUDI      8A0 615 124
SEAT      443 615 124
SEAT      893 615 123

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu