Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.2253 lauber

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 LAUBER

105.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2253

producent:

LAUBER

Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Gwarancja2 lata gwarancji
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
System hamulcowyGIRLING
Średnica tłoka [mm]54
Grubość tarczy hamulcowej [mm]13
EAN5901321080762
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, 80 B3, 80 B4, A4 B6, A7, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA IV, IBIZA IV SC, TOLEDO I 0.8-3.6 09.75-

Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 producenta LAUBER

AUDI

1A8615123, 443615124, 893615123, 8A0615124

SEAT

443615124, 893615123

numery OEM:
AUDI      1A8 615 123
AUDI      443 615 124
AUDI      893 615 123
AUDI      8A0 615 124
SEAT      443 615 124
SEAT      893 615 123

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód P 77.2253 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.