Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) 1.9 dTi (JA0N) (1999.09-2003.08) 98km » 77.2307 lauber
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) 1.9 Dti (ja0n) (1999.09-2003.08) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2307 LAUBER

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2307

producent:

LAUBER

System hamulcowyLUCAS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321081226
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2307 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD GALAXY I, GALAXY MK I, MONDEO IV, SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, VW CORRADO, GOLF III, GOLF IV 1.4-2.9 02.88-09.14
numery OEM:
AUDI      1H0 615 424 A
AUDI      1H0 615 424 B
AUDI      1H0 615 424D
AUDI      1H0 615 424DX
AUDI      6K0 615 424 B
AUDI      6N0 615 424
AUDI      7M0 615 424
SEAT      1H0 615 424 A
SEAT      1H0 615 424 B
SEAT      1H0 615 424 D
SEAT      1H0 615 424 DX
SEAT      6K0 615 424 B
SEAT      6N0 615 424
SEAT      7M0 615 424
SKODA      1H0 615 424 A
SKODA      1H0 615 424 B
SKODA      1H0 615 424 D
SKODA      1H0 615 424 DX
SKODA      6K0 615 424 B
SKODA      6N0 615 424
SKODA      7M0 615 424
FORD USA      1 001 959

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.2307 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu