Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat STILO VAN (192_) 1.9 JTD (192DXG1B) (2003.09-2005.08) 140km » 77.2328 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Van (192_) 1.9 Jtd (192dxg1b) (2003.09-2005.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2328 LAUBER

135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2328

producent:

LAUBER

System hamulcowyATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra54
Średnica tłoka [mm]54
EAN5901321081356
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2328 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A1, A2, A3, A4 B6, A7, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST 0.8-Electric 09.75-
numery OEM:
AUDI      1J0 615 123
AUDI      1J0 615 123 A
AUDI      1K0 615 123 A
AUDI      1K0 615 123 D
SEAT      1J0 615 123
SEAT      1J0 615 123 A
SEAT      1K0 615 123 A
SEAT      1K0 615 123 D
SKODA      1J0 615 123
SKODA      1J0 615 123 A
SKODA      1K0 615 123 A
SKODA      1K0 615 123 D
zamienniki:
LC3587
brak
DELPHI
11.3541-8527.2
brak
ATE
13012147153
brak
SBS
F 85 148
brak
BREMBO
600.1.10027
brak
ZIMMERMANN
8AN 355 789-111
brak
HELLA
83-0653-1
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2328 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu