Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHW347E trw

Zacisk hamulca BHW347E TRW

BHW347E Zacisk hamulca TRW
trw BHW347E
Zacisk hamulca BHW347E
BHW347E
trw BHW347E Zacisk hamulca
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BHW347E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Materiał Żeliwo
Średnica [mm] 54
parzyste numery artykułów BHW348E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937390649

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHW347E TRW

Koszt kaucji: 26.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A1, A2, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST 1.0-Electric 09.96-

Zacisk hamulca BHW347E ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zacisk hamulca BHW347E producenta TRW

SEAT

1J0615105D, 1J0615123, 1J0615123A, 1K0615123A, 1K0615123D

VOLKSWAGEN

1J0615105D, 1J0615123, 1J0615123A, 1K0615123A, 1K0615123D

SKODA

1J0615105D, 1J0615123, 1J0615123A, 1K0615123A, 1K0615123D

AUDI

1J0615105D, 1J0615123, 1J0615123A, 1K0615123A, 1K0615123D

numery OEM:
AUDI      1J0 615 105 D
AUDI      1J0 615 123
AUDI      1J0 615 123 A
AUDI      1K0 615 123 A
AUDI      1K0 615 123 D
SEAT      1J0 615 105 D
SEAT      1J0 615 123
SEAT      1J0 615 123 A
SEAT      1K0 615 123 A
SEAT      1K0 615 123 D
SKODA      1J0 615 105 D
SKODA      1J0 615 123
SKODA      1J0 615 123 A
SKODA      1K0 615 123 A
SKODA      1K0 615 123 D
VOLKSWAGEN      1J0 615 105 D
VOLKSWAGEN      1J0 615 123
VOLKSWAGEN      1J0 615 123 A
VOLKSWAGEN      1K0 615 123 A
VOLKSWAGEN      1K0 615 123 D

Zastosowanie Zacisk hamulca BHW347E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHW347E TRW:

Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
JAROSŁAW, Świebodzin
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Bielsko-Biała
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
Paweł, Warszawa
2020-10-05
 5/5
Spoko
Krzysztof, Czlopa
2024-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jan, Darłowo
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu