Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT Platforma / podwozie (74E) 1.5 (1971-1973) 60km » 77.2710 lauber
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (74e) 1.5 (1971-1973) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2710 LAUBER

169.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2710

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Gwarancja2 lata gwarancji
Ograniczenia producentaATE
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Średnica tłoka cylindra60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]60
EAN5901321105663
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2710 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3-T (B903), V (638/2), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-Electric 01.95-05.06
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      901 420 19 01
MERCEDES-BENZ      901 420 33 01
MERCEDES-BENZ      901 420 39 01
MERCEDES-BENZ      A 901 420 19 01
MERCEDES-BENZ      A 901 420 33 01
MERCEDES-BENZ      A 901 420 39 01
GREAT WALL      ME6149
zamienniki:
6506050
brak
SASIC
PF10607
brak
LPR
13012133155
brak
SBS
V10-8544
brak
VAICO
342838
brak
KAWE
F 50 138
brak
BREMBO
400.1.10078
brak
ZIMMERMANN
83-0899
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.2710 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.