Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel VECTRA A (J89) 1.8 S (F19, M19) (1989.09-1990.10) 90km » 2133155 nk
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.8 S (f19, M19) (1989.09-1990.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2133155 NK

2133155 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2133155

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2133156
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
nr EAN5703858236946

skład zestawu:
8633027 Tłoczek, zacisk hamulca
8899021 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2133155 NK

Koszt kaucji: 175.04 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 420 61 83
MERCEDES-BENZ      901 420 17 01
MERCEDES-BENZ      901 420 19 01
MERCEDES-BENZ      901 420 21 01
MERCEDES-BENZ      901 420 33 01
MERCEDES-BENZ      901 420 39 01
MERCEDES-BENZ      901 420 45 01
MERCEDES-BENZ      A002 420 61 83
MERCEDES-BENZ      A901 420 17 01
MERCEDES-BENZ      A901 420 19 01
MERCEDES-BENZ      A901 420 21 01
MERCEDES-BENZ      A901 420 33 01
MERCEDES-BENZ      A901 420 39 01
MERCEDES-BENZ      A901 420 45 01
VOLKSWAGEN      2D0 615 123

Zastosowanie Zacisk hamulca 2133155 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu