Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mini MINI COUNTRYMAN (R60) Cooper D ALL4 (2011.03-2016.10) 112km » 77.2776 lauber
wybrany samochód: 
Mini Mini Countryman (r60) Cooper D All4 (2011.03-2016.10) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2776 LAUBER

155.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2776

producent:

LAUBER

System hamulcowyLUCAS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]264
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka cylindra38
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321000142
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2776 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, ASTRA J 1.2-2.2D 02.98-
numery OEM:
OPEL      5 42 096
OPEL      5 42 126
OPEL      55 42 465
OPEL      93168711
OPEL      93179158
OPEL      93186062
VAUXHALL      93 179 158
VAUXHALL      93168711
GREAT WALL      OP6195
zamienniki:
0 986 47A 258
brak
BOSCH
13012136233
brak
SBS
F 59 140
brak
BREMBO
6506112
brak
SASIC
430.3.10004
brak
ZIMMERMANN
8AN 355 783-591
brak
HELLA

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2776 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu