Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136233 nk

Zacisk hamulca 2136233 NK

2136233 Zacisk hamulca NK
206.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136233

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2136234
Materiał Aluminium
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ tarczy hamulcowej pełny
Średnica [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
nr EAN 5703858715205

skład zestawu:
8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
8847018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936015 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136233 NK

Koszt kaucji: 167.82 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. ASTRA H 04- LE
numery OEM:
OPEL      5 42 096
OPEL      5 42 126
OPEL      5 42 409
OPEL      55 42 465
OPEL      93168711
OPEL      93179158
OPEL      93186062
OPEL      95516266
VAUXHALL      93168711
VAUXHALL      93179158
VAUXHALL      93186062
VAUXHALL      95516266

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136233 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu