Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 4.2 quattro (1994.03-1996.07) 245km » 77.2836 lauber
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 4.2 Quattro (1994.03-1996.07) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2836 LAUBER

301.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

77.2836

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Gwarancja2 lata gwarancji
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
Średnica [mm]41
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]41
EAN5901321174874
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2836 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: FORD FOCUS II, GALAXY II, GALAXY MK II, KUGA I, MONDEO IV, MONDEO V, S-MAX 1.6-2.5 10.05-
numery OEM:
FORD USA      1 460 305
FORD USA      1 465 777
FORD USA      1 502 341
FORD USA      1 536 999
FORD USA      1 738 988
FORD USA      6G91 2D49 GE

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.2836 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu