Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki SWIFT V (AZ) 1.2 (A2L412, ZC83S) (2017.04-???) 90km » 77.2932 lauber
wybrany samochód: 
Suzuki Swift V (az) 1.2 (a2l412, Zc83s) (2017.04-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2932 LAUBER

313.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.2932

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
Wyposażenie pojazduDo pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321272266
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2932 LAUBER

Koszt kaucji: 123.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI 50, A3, A4 B6, A7, Q2, TT, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK 0.8-Electric 09.75-
numery OEM:
AUDI      8V0 615 423

Zastosowanie Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L 77.2932 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.