Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo V60 I (155) T5 (2010.09-2014.12) 241km » 77.3586 lauber
wybrany samochód: 
Volvo V60 I (155) T5 (2010.09-2014.12) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3586 LAUBER

77.3586 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3586
Zacisk hamulcowy 77.3586
77.3586
160.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3586

producent:

LAUBER

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica otworu [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
MateriałŻeliwo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyBOSCH
Średnica tłoka [mm]54

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3586 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.0-1.3D 10.05-
numery OEM:
FIAT      77363924
FIAT      77364397
OPEL      542542
OPEL      93191690
VAUXHALL      93191690
zamienniki:
24.3541-1837.7
brak
ATE
344054
brak
KAWE
FCL694769
brak
FERODO
82-1990
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3586 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.