Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 82-1619 elstock

Zacisk hamulca 82-1619 ELSTOCK

82-1619 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 82-1619

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1619

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 83-1619
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta BOSCH
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 257
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,8
nr EAN 5704651354004

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 82-1619 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
ALFA ROMEO      51900398
ALFA ROMEO      735455837
ALFA ROMEO      77364978
ALFA ROMEO      93189797
CITROËN      4401P6
FIAT      51973330
FIAT      52035721
FIAT      55704022
FIAT      735480254
FIAT      77363929
FIAT      77364364
FIAT      77364399
FIAT      77364685
FIAT      77365138
FIAT      77366178
FIAT      93189797
OPEL      542403
OPEL      542544
OPEL      5542095
OPEL      93189797
OPEL      93191695
OPEL      95516254
VAUXHALL      95516254
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 82-1619 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 82-1619 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu