Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 77.3710 lauber

Zacisk hamulca tarczowego (bez jarzma) przód L 77.3710 LAUBER

192.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3710

producent:

LAUBER

System hamulcowyTRW
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]60
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Średnica tłoka [mm]60
EAN5901321785223
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego (bez jarzma) przód L 77.3710 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany, bez jarzma) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5 0.8-4.0 01.76-09.18
numery OEM:
AUDI      4G0 615 123 A
AUDI      4G0 615 123 D
AUDI      8K0 615 123 D
AUDI      8K0 615 123 E
AUDI      8K0 615 123 J
SEAT      4G0 615 123A
SEAT      4G0 615 123D
SEAT      8K0 615 123D
SEAT      8K0 615 123E
SEAT      8K0 615 123J
SKODA      4G0 615 123A
SKODA      4G0 615 123D
SKODA      8K0 615 123D
SKODA      8K0 615 123E
SKODA      8K0 615 123J

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego (bez jarzma) przód L 77.3710 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu