Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A5 kabriolet (8F7) 3.0 TDI quattro (2009.03-2012.03) 240km » 77.3903 lauber
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 3.0 Tdi Quattro (2009.03-2012.03) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3903 LAUBER

132.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:9 szt.

    Ocena:
numer części:

77.3903

producent:

LAUBER

System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Średnica tłoka [mm]43
EAN5901321562640
StanFabrycznie nowy
System hamulcowySUMITOMO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]43
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Średnica tłoka [mm]43
EAN5901321562640
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3903 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO III, PAJERO SPORT I, PAJERO SPORT II 2.5D/2.8D/3.0 09.96-
numery OEM:
MITSUBISHI      MR 307414
zamienniki:
13012130178
brak
SBS
F 54 095
brak
BREMBO
38099000
brak
TEXTAR
87-0892-1
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3903 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.