Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » FCL694686 ferodo

Zacisk hamulca, PREMIER FCL694686 FERODO

FCL694686 Zacisk hamulca, PREMIER FERODO
ferodo FCL694686
Zacisk hamulca, PREMIER FCL694686
188.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

FCL694686

producent:

FERODO

Ciężar [kg] 2,45
Liczba cylindrów 1
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 18
Średnica 1 [mm] 43
Materiał Stal
średnica zewnętrzna [mm] 43
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy SUMITOMO
Rodzaj połączenia Pudełko
Rozmiar gwintu 1 M7X1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 104
parzyste numery artykułów FCL694685
Długość opakowania [cm] 19,5
Szerokość opakowania [cm] 15,3
Wysokość opakowania [cm] 12
nr EAN 4044197826469

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694686 FERODO

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO SPORT I, PAJERO SPORT II, PAJERO SPORT III 2.4D/2.5D/3.0 09.96-

Zacisk hamulca, PREMIER FCL694686 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Zacisk hamulca, PREMIER FCL694686 producenta FERODO

MITSUBISHI

MR307414

numery OEM:
MITSUBISHI      MR307414

Zastosowanie Zacisk hamulca, PREMIER FCL694686 FERODO w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.