Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco EUROTRAKKER MP 720 E 44 HT Cursor (2001-2004) 440km » 77.3907 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Eurotrakker Mp 720 E 44 Ht Cursor (2001-2004) 440km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.3907 LAUBER

77.3907 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.3907
Zacisk hamulcowy 77.3907
77.3907
lauber 77.3907 Zacisk hamulcowy
Zacisk hamulcowy 77.3907 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3907 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3907 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3907 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3907 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3907 lauber
Zacisk hamulcowy 77.3907 lauber
187.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3907

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
MateriałŻeliwo
System hamulcowyKELSEY - HAYES
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.3907 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: JEEP COMMANDER, GRAND CHEROKEE II, GRAND CHEROKEE III 2.7D-5.7 10.98-12.10
numery OEM:
JEEP      05143692AA
JEEP      05143692AB
JEEP      5143692AA
JEEP      5143692AB

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.3907 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.