Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat DOBLO Autobus (263_) 1.6 D Multijet (263AXN1B, 263AXV1B) (2015.03-???) 120km » 77.3921 lauber
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Autobus (263_) 1.6 D Multijet (263axn1b, 263axv1b) (2015.03-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3921 LAUBER

130.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3921

producent:

LAUBER

System hamulcowyMOBIS
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]34
Lokalizacja w aucieOś tylna strona lewa
EAN5901321562824
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3921 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HYUNDAI I10 I, IX35, SONATA VI, KIA CEED, SPORTAGE III 1.2-2.4 08.09-05.18
numery OEM:
HYUNDAI      58210 2S300
HYUNDAI      58210 2S350
HYUNDAI      58210 2S700
HYUNDAI      58210 2Y500
HYUNDAI      58210 3S200
HYUNDAI      58310 2SA30
HYUNDAI      58310 2SA70
HYUNDAI      58310 3SA20
KIA      58210 2S700
KIA      58310 2SA70

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył L 77.3921 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.