Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A6 C8 Avant (4A5) 50 TDI Mild Hybrid quattro (2018.05-???) 286km » 77.5082 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C8 Avant (4a5) 50 Tdi Mild Hybrid Quattro (2018.05-???) 286km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5082 LAUBER

153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.5082

producent:

LAUBER

Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
System hamulcowyTOKICO
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
Średnica tłoka [mm]43
EAN5901321372577
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5082 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SUBARU FORESTER, IMPREZA, LEGACY IV, LEGACY V, OUTBACK, TRIBECA, XV 1.5-3.6 12.00-
numery OEM:
SUBARU      26292 AE170
SUBARU      26292 AG030
SUBARU      26292 FE010
SUBARU      26292 FE011
SUBARU      26292 SA010
SUBARU      26292 SA011
SUBARU      26292 SC010
SUBARU      26292 SC030
zamienniki:
F 78 028
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego przód L 77.5082 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu