Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Opel CORSA D (S07) 1.3 CDTI (L08, L68) (2006.07-2011.06) 90km » 88.2755 lauber
wybrany samochód: 
Opel Corsa D (s07) 1.3 Cdti (l08, L68) (2006.07-2011.06) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Półoś napędowa/wał napędowy 88.2755 LAUBER

88.2755 Półoś napędowa/wał napędowy LAUBER
lauber 88.2755
Półoś napędowa/wał napędowy 88.2755
563.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

88.2755

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]610
Uzębienie zewnętrzne od strony koła28
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.27
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału27
Liczba zębów, pierścień ABS50
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Średnica zewnętrzna 1 [mm]91,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]84
Gwarancja2 lata gwarancji

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Półoś napędowa/wał napędowy 88.2755 LAUBER

Koszt kaucji: 38.13 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Półoś napędowa przód P 610mm pasuje do: HONDA CR-V I 2.0 10.95-02.02
numery OEM:
HONDA      44010S10A60
HONDA      44305S10C61
zamienniki:
13-8362
brak
KAGER
DS52668
brak
LPR

Zastosowanie Półoś napędowa/wał napędowy 88.2755 LAUBER w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.