Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze Peugeot 407 (6D_) 1.6 HDi 110 (6D9HZC, 6D9HYC) (2004.05-2010.12) 109km » D025222 lauber
wybrany samochód: 
Peugeot 407 (6d_) 1.6 Hdi 110 (6d9hzc, 6d9hyc) (2004.05-2010.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłoczek zacisku hamulcowego tył (38mm; 47,1mm) D025222 LAUBER

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D025222

producent:

LAUBER

Średnica [mm]38
Wysokość [mm]47,1
Lokalizacja w aucieOś tylna
EAN5901321927630
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłoczek zacisku hamulcowego tył (38mm; 47,1mm) D025222 LAUBER

Tłoczek zacisku hamulcowego tył (38mm; 47,1mm) pasuje do: FIAT BRAVO II, MULTIPLA, STILO; OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.4 02.98-12.14
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Tłoczek zacisku hamulcowego tył (38mm; 47,1mm) D025222 LAUBER w samochodach:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu