Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Alfa Romeo MITO (955_) 1.6 JTDM (955AXE1B) (2008.08-2015.08) 115km » TR0314 lcc
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Mito (955_) 1.6 Jtdm (955axe1b) (2008.08-2015.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

koŃcÓwka drĄŻka jeep TR0314 LCC

TR0314 koŃcÓwka drĄŻka jeep LCC
49.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

TR0314

producent:

LCC

Indeks: CZE TR0314
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA JEEP
Opis: prawa zewnętrzna Grand Cherokee 99-04 WG, WJ
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 52088870AB
Numer dostawcy: TR 0314
Parametry:oś przednia, z prawej zewnętrzny
Indeks: CZE TR0314
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Końcówka drążka wzdłużnego
Nazwa: KOŃCÓWKA DRĄŻKA JEEP
Opis: prawa zewnętrzna Grand Cherokee 99-04 WG, WJ
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 52088870AB
Numer dostawcy: TR 0314
Parametry:oś przednia, z prawej zewnętrzny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie koŃcÓwka drĄŻka jeep TR0314 LCC

numery OEM:
JEEP      52088870AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie koŃcÓwka drĄŻka jeep TR0314 LCC w samochodach:

Opinie Klientów o koŃcÓwka drĄŻka jeep TR0314 LCC:

Robert, MArki
2020-04-22
 5/5
Szukałem długo tego krzyżaka LCCF02575 i w końcu znalazłem i to w dobrej cenie

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.