Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Toyota PRIUS Liftback (_W2_) 1.5 Hybrid (NHW2_) (2003.09-2009.03) 113km » 33354 01 lemförder
wybrany samochód: 
Toyota Prius Liftback (_w2_) 1.5 Hybrid (nhw2_) (2003.09-2009.03) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 33354 01 LEMFÖRDER

33354 01 Mocowanie amortyzatora LEMFÖRDER
177.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numer części:

33354 01

producent:

LEMFÖRDER

Status produktu: niedostępny
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyz lewej
parzyste numery artykułów33353 01
nr EAN4047437326347

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 33354 01 LEMFÖRDER

Poduszka kolumny Mc Phersona tył L pasuje do: LEXUS RX 3.0/3.5 10.99-12.08
numery OEM:
LEXUS      48760-0E010
zamienniki:
88-775-A
brak
BOGE

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 33354 01 LEMFÖRDER w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 33354 01 LEMFÖRDER:

Radosław Kondzioła
2013-04-28
 5/5
Posiadam Opla Astrę F 1.7 TD Kombi wersja Club z silnikiem Isuzu (rocznik 1995, model do września). Miałem dziwne efekty (chrobotanie, terkotanie, głuche łupanie itp.) przy obracaniu kołem kierownicy, co wskazywało na problem z łożyskami amortyzatora. Jednak dobór odpowiedniego łożyska bez rozkręcania auta nie był prosty. Są tutaj dwa typy - z owalną blachą dookoła i ten komentowany typ - bez blachy. Udało mi się trafić w internecie na informacje, które sugerowały ten właśnie typ bez blachy jako lepiej pasujący do mojego auta. Takie też zakupiłem. Okazało się że łożyska pasują idealnie do tego modelu, zaś zdemontowane wadliwe łożyska były właśnie innego typu (z blachą), w dodatku mocno zardzewiałe. Produkcja made in Germany oraz renoma firmy Lemforder mogą świadczyć odpowiedniej jakości tego produktu. U mnie wszystkie dziwne efekty ustąpiły, kierownica nareszcie kręci się lekko i bez dziwnych dźwięków :) Dodaję ten opis jako podpowiedź gdyby ktoś miał podobne problemy z doborem łożysk do swojej Astry.
Joao, Warszawa
2020-02-12
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
Mariusz, Góra
2020-05-14
 5/5
bardzo dobry zestaw wszystko pasuje
Adam, Bytom
2022-10-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Chojna
2024-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ihor, Łódź
2022-07-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Chojna
2024-03-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
MARIUSZ, Rotmanka
2020-07-29
 5/5
Zamontowane bez problemów i jak na razie eksploatacja bez uwag.
Piotr, Warszawa
2023-01-30
 5/5
Jak oryginał
Bartłomiej, Warszawa
2023-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roksana, Golczewo
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2021-05-19
 5/5
Bardzo dobra jakość. Polecam.
Marcin, Tomaszów Mazowiecki
2020-10-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2023-07-30
 5/5
polecam
MARIUSZ, Rotmanka
2020-07-29
 5/5
Zamontowane bez problemów i jak na razie eksploatacja bez uwag.
Mariusz, Wrocław
2021-11-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Informacje o producencie części zamiennych LEMFÖRDER

 

LEMFÖRDER jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1949 roku. Firma specjalizuje się w produkcji układów zawieszenia, elementów kierowniczych oraz akcesoriów samochodowych. W ciągu lat działalności LEMFÖRDER rozszerzył swoją ofertę o produkty wysokiej jakości, w tym o wysokiej wytrzymałości tuleje wahacza i łożyska kulowe.

Firma posiada wiele zakładów produkcyjnych na całym świecie, w tym w Niemczech, Polsce, Czechach, Meksyku i Chinach. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.

Koncern LEMFÖRDER jest częścią grupy ZF Friedrichshafen AG, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LEMFÖRDER jest w stanie dostarczać swoim klientom innowacyjne rozwiązania i produkty wysokiej jakości.

W ostatnich latach LEMFÖRDER intensywnie rozwija swoje produkty i procesy produkcyjne, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.