Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32.02.16 linex

linka hamulca ręcznego opel 32.02.16 LINEX

32.02.16 linka hamulca ręcznego opel LINEX
60.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

32.02.16

producent:

LINEX

Indeks: LIN 32.02.16
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO OPEL
Opis: Zafira C 11- LT (1890mm) tył tarcze
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 522099
Numer dostawcy: 32.02.16
Parametry:z tyłu z lewej Długość 1/Długość 2 [mm] : 1890/1760

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie linka hamulca ręcznego opel 32.02.16 LINEX

LINKA HAMULCA LINEX 32.02.16 OPEL ZAFIRA C 11- 1890/1760 LEWA
numery OEM:
OPEL      13367629
OPEL      522099
OPEL      522123
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie linka hamulca ręcznego opel 32.02.16 LINEX w samochodach:

Opinie Klientów o linka hamulca ręcznego opel 32.02.16 LINEX:

2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-31
 5/5
Polecam.
2024-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.